Om Kontor Konsult AS

Kontor Konsult AS leverer nye møbler til kontor, kantine, møterom og fellesområder. Vi importerer og leverer våre kontormøbler selv, slik at kunden unngår fordyrende mellomledd. Fritt levert og ferdig montert på sentrale Østlandet. Vi hjelper deg gjerne med prosjektering og 3D tegninger av våre løsninger.

Vi har 3.000 m2 lager og kjøper inn i store kvanta for å kunne holde prisene nede. Vi omsatte i 2019 for 21 millioner og satser på framtidig vekst gjennom produkter av høy kvalitet, rask levering og høyt servicenivå.

Vi er 8 ansatte som elsker jobben vår. Vi har to Iveco lastebiler og våre sjåfører sørger for at kontormøblene blir montert og satt der de skal – uten ekstra kostnad i Oslo, Akershus og Østfold.

Vi er medlem av Grønt Punkt og betaler dermed avgift for all emballasjen som vi importerer. Våre leverandører har høy miljøprofil, så du kan være trygg på at alle produkter er godkjent og bærekraftige.

I desember 2017 ble vi sertifisert som Miljøfyrtårn og vi jobber kontinuerlig med HMS og miljøfremmende tiltak.

Kontor Konsult tar personvern på alvor. Alle kundeopplysninger som firmanavn, kontaktperson, telefon, adresse og epost blir registrert i Visma Global og brukes kun til historikk om vår handel. Vi utleverer ikke personopplysninger til tredjepart. Du har rett til å få vite hvilke opplysninger vi har lagret om deg og kan be om å få dem endret eller slettet.

Kom gjerne innom oss i Strykerveien 21 på Sellebakk, vi har åpent mandag – fredag fra 08.00-16.00.